Predavanje:  Komuniciranje o održivosti - ER ili PR

10. rujna 2019. u Zagrebu u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) pod organizacijom IDOP-a i UN Global Compact Network Hrvatska, svjetski priznati stručnjak u području komunikacija Paul Afshar, je održao predavanje na temu važnosti razvijanja brenda u smjeru stvaranja veće svrhovitosti kompanija te uloge održivog poslovanja u tom procesu.

Započeo je predavanje izjavom “CSR je placebo dizajniran da se dobro osjećamo.” te nastavio objašnjavajući zašto je potrebno poduzeti neke stvarne korake u smjeru razvoja održivog poslovanja kompanija, a ne samo stvarati pozitivan dojam bez vidljive promjene ponašanja i djelovanja. Iduće su generacije one koje će donijeti velike promjene, kaže Afshar, jer milenijalci traže dosljednost i stalo im je do toga kakav otisak kompanija za koju rade ostavlja na okoliš i zajednicu te kako će to koristiti budućim generacijama. 

Afshar je također u svom predavanju istaknuo tri razloga zbog kojeg kompanije moraju težiti svrhovitosti (purposefulness) u budućnosti:

1. S time grade jače brendove

2. Privlače najbolje ljude

3. Brinu o sigurnosti

Upozorio je na važnost poznate izreke “Put your money where your mouth is” tj. potrebi da ukoliko želimo stvarne promjene, našim ulaganjima podupremo ciljeve u koje vjerujemo. Ovakvo razmišljanje dovelo je do cijelog vala novih investitora koji prilikom odabira kompanija u koje će ulagati ne gledaju samo maksimizaciju profita već i ono iza čega ta tvrtka stoji u stvarnosti.

Nakon predavanja održana je kratka panel rasprava na temu “Global Compact Transforming Communications in Croatia” na kojoj su sudjelovali: Dubravka Stefanac Vinovrski, direktorica korporativnih komunikacija, A1 Hrvatska; Ivan Jurković, direktor korporativnih komunikacija, Dalekovod, Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih poslova kompanije, HEINEKEN Hrvatska i Stana Odak Krasić, prodekanica za studije, VERN'.

Izvor: HUP

Pogledajte galeriju slika

Capture (9)

Kom -26

Kom -24

Kom -58 (1)

Kom -71

Kom -80

Kom -88

Kom -103

 Kom -109 (1)

Kom -112

Kom -113

Kom -114

Kom -117

O predavaču:

Paul Afshar je partner za korporativne komunikacije i poslovanje sa svrhom u FleishmanHillard Fishburn iz Londona, agencija koja je proglašena najboljom velikom PR agencijom na PRWeek Awards u 2018. godini!

 
Paul je stručnjak za korporativnu strategiju i komunikacije s višegodišnjim iskustvom u Europi, Bliskom Istoku i Africi, gdje je radio s vodećim svjetskim brandova na oblikovanju njihove održivosti i strategije društvenog ulaganja.

Paul je konzultant poduzećima poput onih koje kotiraju na Londonskoj burzi s najvećom tržišnom kapitalizacijom, te ga opisuju da ima uspješne rezultate prilikom oblikovanja integriranih komunikacijskih programa za vodeće korporativne i društvene inicijative.
 
Poznat je po start-up mentalitetu, uspješno pomaže poduzećima da prijeđu iz faze u kojoj je važno samo prodati, do faze izgradnje razvoja modela održivosti komuniciranja koju obilježavaju odlični odnosi s medijima, kupcima, dobavljačima, vladom i nevladinim organizacijama.

Tijekom četverogodišnjeg boravka u Kini, gdje je vodio uspješno pokretanje e-trgovine, iz prve ruke vidio je učinke klimatskih promjena na glavni grad nacije, i pisao o globalnim pitanjima održivosti i poslovnim odnosima Velike Britanije i Kine za Huffington Posti the Independent.
 
Paul je i osnivač i sudac natjecanja Meaningful Business 100 (MB100), godišnje proslave globalnih 100 pojedinaca koji poslovni utjecaj koriste kako bi pomogli u postizanju UN ciljeva za održivi razvoj (SDG).

Pogledajte YT klip jednog Paulovog projekta #BeMoreKane