Coca-Cola HBC Hrvatska predstavila Izvješće o održivome poslovanju

Coca-Cola HBC Hrvatska je predstavila novo Izvješće o održivom poslovanju za 2017. godinu, pripremljeno u suradnji sa zagrebačkim Ekonomskim institutom. Tvrtka je svoje prvo izvješće o održivome poslovanju objavila još 2003. godine kao jedan od pionira održivog i društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj, a novo izvješće potvrdilo je da uspješno ispunjava ili nadmašuje ciljeve Skupine Coca-Cola HBC.

Na samom početku predstavljanja izvješća, glavna direktorica Coca-Cole za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu Ruža Tomić Fontana istaknula je kako su u Coca-Coli svjesni da društvena odgovornost i principi održivoga poslovanja nisu u potpunosti ostvarivi bez ulaganja u zajednicu. Upravo zbog toga kompanija neprestano ulaže u različite projekte kojima nastoji pridonijeti poboljšanju kvalitete života te rješavanju nekih od ključnih problema zajednice, a pritom su posebno usredotočeni na mlade i okoliš. Valja spomenuti i da je samo u 2017. godini Coca-Cola u lokalnu zajednicu uložila više od 2,6 milijuna kuna.

Kad je riječ o zaštiti okoliša, tvrtka je posebice usmjerena na očuvanje vodenih resursa. U sklopu projekta Od izvora do mora u suradnji s udrugama i lokalnim zajednicama Coca-Cola organizira akcije čišćenja obala mora, jezera i rijeka od ambalažnoga otpada.

Coca Cola

Izvor: Pixsell

Nakon predstavljanja Izvješća o održivome poslovanju održana je panel-rasprava o važnosti nefinancijskoga izvješćivanja i informiranja dionika o usklađenosti poslovanja pojedine tvrtke s ciljevima održivosti i načelima društveno odgovornoga poslovanja. Na raspravi su, osim Ruže Tomić Fontane, sudjelovali i Hrvoje Krstulović, predsjednik Uprave ZB Investa i Udruženja društava za upravljanje investicijskim fondovima pri HGK-u, Mirjana Matešić, ravnateljica HRPSOR-a, dr. sc. Mislav Ante Omazić, izvanredni profesor na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te Miodrag Šajatović, glavni urednik poslovnoga tjednika Lider.

Sudionici rasprave raspravljali su o važnosti nefinancijskih izvješća, njihovom objavljivanju, osobama koje ih čitaju te njihovom utjecaju na oblikovanje stavova i donošenje odluka o kupnji nekog proizvoda, ulaganja u dionice, odobravanju kredita i akvizacijama.